Random Say From Writer


I need some hotstuff!!! :P


Friday, July 10, 2009

Survey...

1.Kekasih saya adalah :
-i wish A(a) could be mine.

mendengar :
- lagu di blog sy sendiri..cheh..

3. Mungkin saya patut :
- FOCUS to study

4. Saya baru sudah :
- erm meng-on9..

5. Beza rakan, sahabat, kawan :
- dr segi ejaan..mungkin..bhahaha..

6. Saya tidak faham :
- subjek fizik,kimia&add math.sgt susah!

7. Saya perlu mencari:
- tissue...(kne flu uhh...)

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :
- "fyka ptg nie x yah g skowla..hahah"

9. Makna kehidupan :
- when we our dream come true..!

11. Saya paling suka :
- music,phone,money
-boyz,hahaha

12. Saya akan cuba :
-make my parents proud of me.

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
- mybe sbb dorg ad pnyakit LELAH.haha.

14. Telefon bimbit saya :
- sony ericsson.k660i

15. Katil saya :
-queen size.

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :
-"eh,apsal ko pki cmin mate???"

17. Teknologi adalah :
- sesuatu yg canggih pd masa kini..(mcm ksut canggih..hehe)

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :
- tgk mama msk..

19. Semalam :
- program spm under PN.JULIA.then balik tu pg tusen.

20. Hari ini ;
- program spm lg..BEST2!!thnx PN.JULIA.(erk...)

21. Malam ini saya akan :
- ym-ing.(kowt.)

22. Esok pula saya akan :
- ke library shah alam.(perhaps)

23. Saya betul2 inginkan :
- 10a1 dlm spm.

24. Badminton atau futsal? :
- bla bling.aha.(eh,xde dlam list..hehe)

25. Karaoke :
-bila perlu..hahaha

26. Kereta :
- honda jazz.suzuki swift.

27. Bilik yang terang atau gelap :
- gelap la woii!

28. Makanan jepun adalah :
- shushi..tp da jrg makan sbb da lme x bli..haha

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang :
- "erk,diamlah kaw!!"

30. Siapa yang anda tag :
-follower..

No comments: